اخبار روزاقتصاد

Bitfarms 60 درصد از تولید بیت کوین ماه اوت را در میان مشکلات شبکه رو به افزایش می فروشد

Bitfarms 60 درصد از تولید بیت کوین ماه اوت را در میان مشکلات شبکه رو به افزایش می فروشد

Bitfarms بیش از 60 درصد از تولید بیت کوین ماه اوت را در میان مشکلات شبکه رو به افزایش فروخت.

ماینر بیت کوین کانادایی (BTC) Bitfarms اعلام کرد که تقریباً 63 درصد از بیت کوین استخراج شده خود را در ماه آگوست فروخته است که به 147 بیت کوین از کل بیت کوین می رسد. 233 بیت کوین در طول ماه تولید شده است.

در آگوست 2024 به روز رسانی، شرکت مستقر در تورنتو فروش را به عنوان بخشی از تمرکز مداوم خود بر مدیریت فعال خزانه داری در میان “افزایش متوسط ​​دشواری شبکه” برجسته کرد. “

این فروش تقریباً 8.8 میلیون دلار درآمد ایجاد کرد که به نقدینگی Bitfarms کمک کرد و در عین حال به شرکت اجازه داد تا دارایی های بیت کوین خود را افزایش دهد. با وجود شرایط چالش برانگیز، Bitfarms 86 بیت کوین به خزانه خود اضافه کرد و مجموع بیت کوین را به 1103 بیت کوین رساند که تا 31 آگوست 2024 تقریباً 65.1 میلیون دلار ارزش داشت.


Bitfarms sells 60% of August Bitcoin production amid rising network difficulty - 1
تولید Bitfarms در ماه اوت | منبع: GlobeNewswire

آگوست ماه بسیار دشواری برای Bitfarms بود، با کاهش 1.3 درصدی مشکل شبکه، یک مهلت متوسط ​​پس از ماه‌ها تشدید چالش‌ها. مجموع تولید بیت کوین این شرکت به 233 بیت کوین کاهش یافت که 8 درصد نسبت به 253 بیت کوین جولای و تقریباً 40 درصد کاهش سالانه نسبت به 383 بیت کوین در آگوست 2023 کاهش یافت.

کاهش خروجی تا حدی با تلاش‌های مداوم Bitfarms برای بهینه‌سازی عملیات استخراج جبران شد. این شرکت 2744 ماینر جدید T21 را از Bitmain دریافت کرد و شروع به نصب کرد و جایگزین واحدهایی شد که عملکرد ضعیفی داشتند. تا پایان آگوست، ظرفیت عملیاتی Bitfarms به 11.3 EH/s رسید که نسبت به سال گذشته 102 درصد افزایش و نسبت به جولای 2 درصد افزایش داشت.

Bitfarms برای چشم انداز آینده آماده می شود

همانطور که شبکه بیت کوین به تکامل خود ادامه می دهد، Bitfarms قصد دارد خود را برای انطباق با چشم انداز در حال تغییر موقعیت دهد. بر اساس این گزارش، متوسط ​​راندمان عملیاتی 25 وات در هر تراهش باقی مانده است. با این حال، کاهش BTC به ازای میانگین EH/s – از 25 BTC در جولای به 22 BTC در ماه آگوست – منعکس کننده چالش مداوم افزایش دشواری شبکه است.

این گزارش به عنوان رقیب اصلی آن، Riot Platforms، از سهامداران Bitfarms در بیانیه ای عمومی خواستار حمایت از تغییرات در هیئت مدیره Bitfarms در جلسه آینده 29 اکتبر، با اشاره به نگرانی ها در مورد “حکومت شکسته”.

در بیانیه، Riot از Bitfarms به دلیل آنچه به عنوان تاکتیک‌های «دفاعی» برای استحکام بخشیدن به برد موجود توصیف می‌کند، از جمله اخیراً خرید  Stronghold Digital Mining Inc را اعلام کرد. این شرکت همچنین زمان بندی و شرایط معامله 175 میلیون دلاری را زیر سوال برد و پیشنهاد کرد که این قرارداد مهندسی شده است. به نفع مدیران قدیمی “که تمرکز آنها حفظ موقعیت خود است.”

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا